Jæren

Jæren
Senior
Universitet

Kommande møte vert også i Storstova og har nok eit aktuelt tema på programmet:

Torsdag 29. oktober: Jan Arild Snoen: Presidentvalet i USA 2020

Det nærmar seg presidentval i USA. Utfallet av valet har stor interesse for heile verda. I foredraget vil han ta for seg utviklingstrekk i amerikansk politikk og visa korleis landet er blitt stadig meir polarisert. Han vil ta temperaturen på innspurten av valkampen og analysera kva som til slutt kan avgjera utfallet

Jan Arild Snoen er forfattar, samfunnsdebattant og kommentator i tidsskriftet Minerva, med amerikansk politikk som spesialfelt. Han har i haust gitt ut boka:

Trump-sjokket – hvordan kunne han vinne – og kan han vinne igjen? Snoen har med seg boka for sal og signering

Merk at møtet, som sagt over, vert i Storstova (gamle Bryne Kino) og startar kl. 11:00. Lokalet ligg i om lag same avstand frå jernbanestasjonen som biblioteket, og det er parkerings-plass med automatbetaling rett ved.

For å følgja smittevernråda oppmodar me sterkt medlemmene til å registrera seg via billettsystemet i Storstova (trykk på blå skrift)https://checkout.ebillett.no/301/events/56883/purchase/setup?q=/301/events/56883/purchase/corona&kanal=dxf#!

Info til dei som ikkje har brukt Storstova sitt billettsystem før: Alle må fylla ut e-postadresse og eit unikt/personleg passord (forskjellig frå koden du brukar for å få gratis billett). Ha med billetten på smarttelefonen eller i papirutskrift for å finna rett plass. Dersom du ikkje får dette til, kan du registrera deg i billettskranken i god tid før møtestart og få billetten der, men då må du registrera namn og telefonnummer på plassen (skriv dette på ein lapp på førehand for å spara tid).

Bli medlem!

Arkiv